STÁLÁ AKCE JEN PRO ZÁKAZNÍKY NEJLEVNEJSI-LETENKY.CZ
SLEVY 100 - 200 KČ U 3 NEJVĚTŠÍCH ČESKÝCH ON-LINŮ



Královna se slevou 100KčLetuška se slevou 100KčPelikán se slevou 200KčAkční letenky od Pelikána

Sleva na letenky od Královny (Student Agency) a Letušky (Asiana) pro uživatele nejlevnejsi-letenky.cz je poskytována automaticky.
Sleva u Pelikána po zadání slev. kódu "stour".



Nejčastěji kladené otázky - letenky

 Vaše rezervace je bezplatná!!!!

Kromě nízkonakládových leteckých společností, jako např. SkyEurope, Germanwings, Ryanair a j., u nichž je při koupi platba s platební kartou vyžadována ihned, jsou Vaše rezervace bezplatné. To znamená, že si neváhejte svou rezervaci provést, abyste si byli jisti, že místa máte potvrzena. Ukončení rezervace Vás nezavazuje k žádné úhradě. Pokud máte letenku pouze rezervovánu, je možné ji bezplatně změnit nebo zrušit. Je však žádoucí, abyste nám dali vědět včas o Vašem rozhodnutí rezervaci změnit nebo zrušit prostřednictvím telefonu nebo e-mailu našeho Zákaznického servisu.

  1. Informace týkající se zavazadel
  2. Vaše rezervace je bezplatná!!!!
  3. Mezinárodní letenky na nízkonákladové letecké společnosti
  4. Co je zálohová faktura?
  5. Možnost změny rezervovaných letů
  6. Oveření rezervace
  7. Zaplatili jsme letenku, jak postupovat dál?
  8. Cestování s ďetmi
  9. Otevřená letenka
  10. Proč nemohu zakoupit letenku přímo v pelicantravel.com?
  11. Je suma uvedená při rezervaci na stránce konečná?
  12. Změny týkající se zavazadel u British Airways
  13. Proč je možné zaplatit za letenky nízkonákladových společností jen platební kartou?
  14. Podmínky letenky
  15. Poplatek za vystavení letenky (TKTFEE)
  16. Chybová hlášení během rezervování a platby platební kartou
  17. Dokdy mohu zaplatit za letenku?
  18. Informace o stornu letenek
  19. Co znamená "technický stop" ?
  20. MR, MRS za jménem

Informace týkající se zavazadel

ZAVAZADLA- Všeobecné podmínky přepravy zavazadel.

Neplacená zavazadla

(Checked baggage - zavazadla v zavazadlovém prostoru) Každý cestující se zakoupenou letenkou má nárok na přepravu zavazadel. V závislosti na letecké společnosti a na destinaci se může lišit povolená váha a počet kusů. Obecně platí pravidlo, že cestující v ekonomické třídě má nárok na bezplatnou přepravu 1 kusu zavazadel /checked baggage t.j. zavazadla v zavazadlovém prostoru/ o váze 20 kg. V případě, že máte zakoupenou letenku v business třídě, může být povolená váha 30 kg a v případě first /první třídy/ to může být až 40 kg. V případě letenek do a ze Spojených států, Kanady a Mexika platí tzv. kusový koncept, což znamená nárok na přepravu 2 kusů zavazadel, každý o max.váze 20, 30 nebo 40 kg v závislosti na přepravní třídě.

V druhé polovině roku 2009 mnohé letecké společnosti jako např. British Airways, KLM, Delta, CSA, Air France, American Airlines a od ledna roku 2010 i Lufthansa a Swiss Airlines znížili počet bezplatně přepravované batožiny do USA, Kanady a Mexika na 1kus. Druhý kus batožiny je zpoplatněn a cena je závislá od konkrétní letecké společnosti.

Neplacená zavazadla

(Carry- on baggage -příruční zavazadla) Jde o zavazadla na palubě (dámská kabelka, přenosný počítač, malá cestovní taška). Tato zavazadla by neměla přesáhnout rozměry 55x40x20 cm a váhu max. od 6 do 10 kg v závislosti na letecké společnosti a přepravní třídě.

Placená zavazadla

Jde o zavazadla přesahující výše uvedené standardy. Například zavazadla těžší než 20 kg, zavazadla nadstandardních rozměrů nebo zvířata. V tomto případě má každá letecká společnost svůj postup a cenu za každý kilogram nad povolený limit. Přepravu nestandardních zavazadel, případně její cenu, musí naši pracovníci zákaznického servisu žádat a konzultovat s příslušnou leteckou společností. Je na rozhodnutí letecké společnosti, zda přepravu takovýchto zavazadel povolí nebo ne. O rozhodnutí letecké společnosti Vás budou naši zaměstnanci informovat.

Při koupi letenek nízkonákladových přepravců, jako např. SkyEurope, Ryanair, Germanwings, máte možnost si během rezervace na stránce www.pelikan.cz přepravu zavazadel okamžitě zakoupit.

Jakékoli další informace ohledně podmínek přepravy zavazadel Vám budou poskytnuty na Zákaznickém servisu společnosti.

 

Vaše rezervace je bezplatná!!!!

Kromě nízkonakládových leteckých společností, jako např. SkyEurope, Germanwings, Ryanair a j., u nichž je při koupi platba s platební kartou vyžadována ihned, jsou Vaše rezervace bezplatné. To znamená, že si neváhejte svou rezervaci provést, abyste si byli jisti, že místa máte potvrzena. Ukončení rezervace Vás nezavazuje k žádné úhradě. Pokud máte letenku pouze rezervovánu, je možné ji bezplatně změnit nebo zrušit. Je však žádoucí, abyste nám dali vědět včas o Vašem rozhodnutí rezervaci změnit nebo zrušit prostřednictvím telefonu nebo e-mailu našeho Zákaznického servisu.

 

Mezinárodní letenky na nízkonákladové letecké společnosti

V případě koupě mezinárodní letenky na nízkonákladovou leteckou společnost (např. Ryannair, EasyJet) prostřednictvím portálu www.pelikan.cz, je platba možná pouze platební (kreditní) kartou. Platba se provádí 2 krocích (transakcích):
1. Cenu letenky si vyúčtuje PŘÍMO letecká společnost. 2. Poplatek za vystavení letenky včetně poplatku za transakci platební kartou za vystavení letenky si vyúčtuje společnost pelicantravel.com, sro.
Vyúčtovací fakturu na částku poplatku za vystavení letenky včetně poplatku za platbu platební kartou zasílá společnost pelicantravel.com, sro.
Elektronickou letenku a daňový doklad za letenku Vám poskytne letecká společnost. Elektronická letenka je v případe mezinárodních letů dostatečným daňovým dokladem. V případě dalších otázek a požadavků prosím kontaktujte přímo leteckou společnost, u níž byla letenka zakoupena.

 

Co je zálohová faktura?

Zálohová faktura nebo i tzv. Proforma faktura je dokladem, na jehož základě platíme fakturovanou sumu - za služby a zboží - předem. Nezbytnou podmínkou pro vytvoření zálohové faktury je odběratelská objednávka. Objednávkou je v případě klienta rezervace letenky prostřednictvím portálu www.pelikan.cz nebo telefonickou objednávkou přes Zákaznický servis.

Produkty vystavíme pouze na základě úhrady celé fakturované sumy v termínu splatnosti. Ihned po připsání částky ve prospěch našeho účtu zašleme klientovi emailem vyúčtovací fakturu, která slouží jako daňový doklad, spolu s objednanými produkty. Jako variabilní symbol je nezbytné vyplnit vždy jen číslo zálohové faktury. V případě, že jako variabilní symbol je použito jiné číslo nebo znaky, znemožní to systému identifikovat platbu a důsledkem může být zrušení Vaší rezervace.

 

Možnost změny rezervovaných letů

O změnu letů, pokud je Váš let pouze rezervován a letenka není ještě na základě úhrady vystavena, můžete požádat pouze prostřednictvím Zákaznického servisu na tel. čísle: +420 226 200 777 nebo emailem na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.. Pokud letenka není vystavena, je tato služba bezplatná.

Změna letů po vystavení letenek podléhá přísným pravidlům letecké společnosti a použitého tarifu. V tomto případě je nezbytné nás kontaktovat na čísle našeho Zákaznického servisu. I přesto, že letenka je za určitých podmínek měnitelná, závisí výška poplatku za změnu, nebo to, zda bude změna vůbec možná, na aktuální obsazenosti požadovaného (měněného) spojení.

Informace o podmínkách změn si můžete najít v příloze, která Vám přijde zároveň s potvrzením rezervace. Poplatek za změnu letenky, případně její zrušení, zahrnuje poplatky letecké společnosti a poplatek společnosti pelicantravel.com.

 

Oveření rezervace

Na stránce si můžete kdykoliv Vaši rezervaci ověřit  v Kontrole rezervace,  kde sa přihlásite na základe rezervačního kódu a příjmení pasažéra.  Zde si můžete např. zarezervovat místo v letadle pokud to přepravce umožňuje či doplnit údaje,jako jsou např. APIS data potřebné při letech do USA.

 

Zaplatili jsme letenku, jak postupovat dál?

Všechny letenky jsou elektronické a posílame je emailem. Ty si potom stačí vytlačit a přeukázat sa nimi před odletem na letišti.  V závislosti od destinace, obyčejne dvě / tři hodiny před plánovaným odletem, sa otevíra přepážka dané společnosti na letišti, tzv. Check in.  Tu pasažér odovzdá zapsanou batožinu, přeukaže sa letenkou a pasem případne občanským průkazem při letech v schengenském prostoru  a obdrží palubní lístek, boarding pass. Na jeho základe mu bude umožnen vstup na palubu letadla.

Při nízkonakladových leteckých spoločnostech jako je Ryanair, Wizzair, EasyJet je potřebné si palubní lístek vytlačit dopředu na stránce přepravce, tzv. Online check-in. Za odbavení přímo na letišti si spoločnosti účtují poplatky.

 

Cestování s ďetmi

Dítě do 2 let cestuje bez nároku na místo a jen s příruční batožinou a obyčejně platí 10 percent z ceny dospělého. Dítě ve věku od 2 do 11 let  většinou cestuje na zlevněný lístek a může cestovat jako při infantovi  jen v přítomnosti osoby starší  18 let.  Děti ve věku 4 až 11 let můžou cestovat i samostatne v průvodu personálu letecké spoločnosti za určitý poplatek.

 
 

Otevřená letenka

Otevřená letenka je vždy omnoho drahší než letenka se spátečním datumem, za kterého případnou změnu je potřeba doplatit. Proto sa oplatí koupit si spateční uzavřenou letenku, která je i s případným poplatkem za změnu omnoho levnejší. Dnes už se otevřené letenky proto téměř neposkytují.

 

Proč nemohu zakoupit letenku přímo v pelicantravel.com?

Výhodou společnosti Pelicantravel.com je její dostupnost 24 hodin denně tím, že poskytuje svoje služby zejména přes internetový portál www.pelikan.cz a naši zákazníci nejsou limitováni otvírací dobou. Proto je komunikace ohledně všeobecných informací, informací spojených s rezervací letenek a dalších služeb možná v čase otvíracích hodin:

E-mailem – na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. , kde je třeba dle možnosti co nejpřesněji popsat/definovat, s čím potřebuje klient pomoci a uvést na sebe e-mailový a telefonický kontakt pro případ zpětného kontaktování agentem Zákaznického servisu.

Telefonicky – na tel. číslo Zákaznického servisu +420 226 200 777. Na tomto telefonním čísle je připraveno zodpovědět Vaše otázky několik cestovních konzultantů současně.

 

Je suma uvedená při rezervaci na stránce konečná?

Suma za objednané služby v 3. kroku online rezervace “Rezervace” je shodná se sumou uvedenou na zálohové faktuře a je konečná. V ceně letenek je zahrnutá cena letenky, suma letištních poplatků, poplatek pelikan.sk za vystavení letenky a případně poplatek za platbu platební kartou. Ve výjimečných případech si některé země, například Thajsko, žádají platbu odletového letištního poplatku v hotovosti na letišti. Bohužel, takovýto poplatek nelze zaplatit předem prostřednictvím naší společnosti.

 

Změny týkající se zavazadel u British Airways

S platností pro rezervace s datem odletu po 7. října zavádí British Airways nové pravidla pro přepravu zavazadel. Ze dvou kusů se povolený limit mění na jeden kus. Týká se to letů do a z USA, KANADY, BERMUD, ARGENTINY, MEXIKA, a KARIBIKU. (Rezervace do 06. Října, včetně, se nemění, zůstává dvoukusový koncept.)

Poplatky

- UK vnitrostátní lety – 35 GBP za 2. kus zavazadel - zavazadla přesahující 23kg (do 32kg) – 30 GBP - poplatek za 1.zavazadlo nad 32 kg limit 40 GBP, za druhou nad limit 90 GBP - max. rozměry 190 x 75 x 65 cm - sportovní vybavení 50 GBP na každý směr - nové podmínky pro přepravu sport. vybavení platí pro rezervace vytvořené po 31.červenci, s odletem po 07. Říjnu - sport. výbava je akceptované pouze do daných max. rozměrů zavazadel - Gold a Silver Executive karty mají 2 ks zavazadel zdarma - kajaky, surfy a pod. nebudou přepravovatelné jako zavazadla - manipulační popl. za přepravu střelných zbraní bude 50 GBP za každý směr - příruční zavazadla – max. 56 x 45 x 25 cm + 1 laptop, kabelka, aktovka

 

Proč je možné zaplatit za letenky nízkonákladových společností jen platební kartou?

Tento typ leteckých společností nepovoluje rezervaci a dodatečnou platbu. Letenky lze pouze ihned zakoupit. Proto je úhrada možná jedině využitím platební karty, kde je platba zpracována ihned.

 

Podmínky letenky

Podmínky letenky dodává přímo letecká společnost s výjimkou SkyEurope Airlines výhradně v jazyce anglickém. Není možné, jich klientovi zasílat v jazyce českém, nebo jiném. V případě, že klient podmínkám nerozumí, nebo se mu nezobrazili, doporučujeme mu ještě před úhradou letenky kontaktovat náš Zákaznický servis.

Doporučujeme přečíst celé podmínky a soustředit se zejména na části:

Rezervace a výdej letenek - informace ohledně platnosti rezervace a termínu vystavení letenky.

Minimální pobyt - jakou dobu je nutné strávit v destinaci aby platili stanovené podmínky.

Maximální pobyt - jakou dobu pobytu nelze překročit (včetně změny termínu) aby platili stanovené podmínky.

Cestovní omezení - zejména v případě změny letenky; kdy podmínky dané ceny jsou a nejsou v platnost.

Pokuty - informace o možnosti a poplatcích za změnu a storno.

 

Poplatek za vystavení letenky (TKTFEE)

Poplatek za vystavení letenky (TKTFEE) zahrnuje náklady společnosti pelicantravel.com jako např. technologii a administraci spojenou se sprostředkováním koupy letenky.

 

Chybová hlášení během rezervování a platby platební kartou

Z důvodu bezpečnosti a technické složitosti ověřovacího procesu při platbě platební kartou Vás prosíme, abyste v případě jakékoli chybové hlášky v procesu rezervace a platby platební kartou ihned kontaktovali náš Zákaznický servis. Rezervaci se prosím nepokoušejte v žádném případě opakovat.

V případě výskytu jakýchkoli jiných chyb na stránce nás o nich porosím informujte využitím funkce VAŠE PŘIPOMÍNKY.

Děkujeme Vám za spolupráci při zlepšování našich služeb!!

 

Dokdy mohu zaplatit za letenku?

Termín splatnosti (datum a čas) za objednané produkty je uveden na zálohové faktuře, kterou obdržíte  e-mailem zároveň s potvrzením rezervace, a je závazný. Stačí, bude-li celá fakturovaná suma do daného termínu připsána k jednomu z našich účtů nebo platba platební kartou proběhne úspěšně. Produkty na základě takovéto úhrady vystavíme. O možnostech prodloužení termínu splatnosti za danou rezervaci je možné se informovat ihned po dokončení rezervace, resp. v čase její platnosti e-mailem na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo telefonicky na Zákaznickém servisu společnosti Pelicantravel.com.
 

Informace o stornu letenek

Stornování letenky po vystavení podléhá přísným podmínkám leteckých společností a podmínky storna najdete před rezervací ve všeobecných obchodních podmínkách v části II Podmínky a způsob rezervace a samozřejmě v příloze o Potvrzení rezervace, která je poslána e-mailem na adresu zadanou při rezervaci na stránce www.pelikan.cz. Obecně platí pravidlo: čím dříve, tím lépe. Samozřejmě v případě jakýchkoli nejasností nebo dotazů jsme připraveni Vám zodpovědět Vaše dotazy na tel. čísle našeho Zákaznického Servisu. Storno-poplatek zahrnuje sumu, kterou si na základě podmínek použitého tarifu ponechá letecká společnost, a poplatek společnosti pelicantravel. Rozdíl mezi storno-poplatkem a zaplacenou sumou Vám bude vrácen přibližně 6-8 týdnů po doručení řádně vyplněného storno formuláře a odsouhlasení leteckou společností.
 

Co znamená "technický stop" ?

Technický stop: u některých letů je možná technická zastávka z důvodu například doplnění pohonných hmot, nebo výměny posádky. V některých případech musí cestující vystoupit z letadla. Z tohoto důvodu doporučujeme si klientům prověřit vízové povinnosti iv zemi kde je technický stop.

 

MR, MRS za jménem

MR, MRS: Označení za jménem zkratkou MR a MRS je povinné označení pohlaví cestujícího na letence. Jedná se o zkratku z anglického slova mister-pan (MR) a mistress-paní (MRS)

 

Jak funguje portál nejlevnejsiletenky.cz?

Díky našim exklusivním dohodám s největšími prodejci letenek v ČR, kterými jsou Student Agency, Asiana, Pelikán a největším mezinárodním srovnávačem nabídek ubytování hotelscombined.cz, získávají uživatelé portálu nejlevnejsiletenky.cz až o 200Kč výhodnější cenu za letenku rezervovanou právě přes nejlevnejsiletenky.cz. Letenky i doplňkové služby jsou přitom shodné, jako kdyby naši zákazníci koupili letenky za plnou cenu přímo u našich partnerů. Naši partneři Vám samozřejmě poskytnou plný servis a jsou i oficiálními prodejci Vašich letenek. Nejlevnejsiletenky.cz tedy fungují na principu klubu, který pro své klienty vyjednává zvýhodněné ceny u renomovaných poskytovatelů a prodejců služeb v cestovním ruchu.

 

AKČNÍ NABÍDKY EMAILEM

wizzjetaireasyjetryanairsmartwingsjet2

Copyright © 2019 WWW.NEJLEVNEJSILETENKY.CZ - Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno ve společnosti CREATIVITY.CZ.